Wednesday, June 11, 2008

DAPUR BUJANG

Manjafilms mengucapkan selamat datang ke blog baru rancangan masakan popular RTM ia itu Dapur Bujang. Sebelum ini, fakta dan maklumat siri ini terdapat di lamanweb www.manjafilm.com.my.
Blog ini disediakan untuk memudahkan 'feedback' atau 'maklumbalas' daripada semua peminat dan penonton rancangan tersebut.
Blog ini akan dihiasi gambar dan resipi-resipi yang terdapat dalam rancangan popular ini. Peminat juga akan dapat berinteraksi dengan Chef Iskandar melalui blog ini.
Apabila Manjafilm diberitahu tentang waktu siaran musim kedua, peminat akan diberitahu tentang kandungan rancangan ini melalui blog ini.
Sekian.
Penerbit
Daput Bujang
Manjafilm

5 comments:

1np1r3 m3 said...

Salam to u.

Saya adalah pminat setia Dapur Bujang. Ini bermula selepas ibu saya yang meminati gaya masakan yang ditunjukkan. Dan dia segara memanggil saya supaya mempelajari masakan yang mudah melalui rancangan ini. Bila dah tengok saya merasakan bagus gak masakan2nya. Kalau boleh saya tidak akan ketinggalan untuk menontonnya. Siap ada blog lagi, Nice blog! Rancangan kat tv kira bagus la.. cuma kat blog ni cam xupdate, bila update bagitahu la sy k.. ni mail add. saya : cahaya00mata@gmail.com
Semoga Manja Film sukses dgn rancangan terbitannya. TQ

fiza said...

assalamualaikum...

saya peminat untuk program ini. setiap kali saya menonton di rancang ini, setiap kali itu la blog utk dapur bujang di perkatakan. sekarang baru sy ada kelapangan untuk melihat sendiri blog ini. tetapi malangnya blog ini macam x di kemaskinikan.. so ape kata chef is mengemaskinikan utk sy tau lebih lanjut resipi2 yg ditelah dipertontonkan.. cadangan sy juga, ape kata chef is menerbitkan buku untuk rancangan ini. sy rasa sy yang beli dulu untuk buku tersebut..
wassalam...

Kancilbiru said...

hai..

saya peminat dapur bujang tau. setiap minggu sy tonton rancangan ni. harap dapat update lagi ya resipi dalam blog ni. TQ

Unknown said...

plez..update resepi stp minggu...

FADZLIE said...

assalamualaikum..saya memang minat dapur bujang ni sebab masakannya agak simple n mudah disediakan...kemasan n kreativiti tu yg menjadi kekuatan utama dalam dapur bujang.saya harap di perbanyakkan lagi resipi baru dalam blog agar peminat dapat mencuba dan mengikutinya sesuatau yg di luarjangkaan menunya...kekalkan kekuatan dapur bujang...dapur bujang the best..